Har du tråkigt?
På en skogsrejv....
Ensam och känns tråkigt. Funderar på dra hem ,men lika tråkigt de också .
Är du lika uttråkad som jag och vill hitta på nåt?
Hit me och får ha tråkigt tillsammans:))
Läs dagbok för andra kontakt vägar, snabbare respons
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.