Of topic - men att bli plus medlem

Hej,
Jag får inget svar av supporten. skickat par gånger. Jag blir inte plus medlem när jag skickar sms. (telenor ej telia, såg att telia var strul)

Någon som har förslag på lösning? Eller känner supportpersonen så jag kan få kontakt

//:D