Of topic - men att bli plus medlem
Hej,
Jag får inget svar av supporten. skickat par gånger. Jag blir inte plus medlem när jag skickar sms. (telenor ej telia, såg att telia var strul)
Någon som har förslag på lösning? Eller känner supportpersonen så jag kan få kontakt
//:D
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.