Soultrain!!

Hej alla trevliga människor härinne, jag hade tänkt gå på Soultrain med en kompis men han fick lämna återbud.
Så jag tänkte gå själv eller se om någon här vill haka på eller att vi syns i någon av barerna. Självklart är alla välkomna, inget sexuellt utan bara en jäkligt festlig och kul kväll ute!

Skriv en rad så ses i i baren!


/J