Någon kvinna som vill se matchen i natt?
Finns det någon kvinna som också tänkt se Sveriges match mot Japan i natt och hellre gör det i gott sällskap än ensam?
Jag är en lugn och trevlig man som bor i södra Dalarna. För rätt person kan jag gärna åka en bit. Tanken är bara en avslappnad kväll med fotboll, något gott att äta eller dricka och trevligt sällskap. Helt utan krav eller förväntningar.
Om vi trivs i varandras sällskap är det förstås ett plus, men målet är helt enkelt att ha en rolig kväll tillsammans.
Skicka gärna ett meddelande och berätta lite om dig själv om det låter intressant!
Andra kontaktannonser från samma annonsör
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.