Något par som vill se matchen tillsammans inatt?
Finns det något par som också tänkt se Sveriges match mot Japan i natt och som tycker att det vore roligare att se den tillsammans med någon ny?
Jag är en lugn, social och lättsam man från södra Dalarna. För rätt sällskap åker jag gärna en bra bit – även ner till Stockholm om det passar bättre. Behövs det tar jag gärna in på hotell, så avstånd är inget hinder.
Tanken är bara en avslappnad kväll med fotboll, något gott att äta eller dricka och trevligt umgänge. Helt förutsättningslöst och utan några krav eller förväntningar.
Jag uppskattar öppna och jordnära människor och tycker det är roligt att lära känna nya personer. Om vi trivs tillsammans är det förstås bara en bonus.
Tycker ni att det låter trevligt? Skicka gärna ett meddelande och berätta lite om er – så ser vi om det kan bli en riktigt bra fotbollskväll!
Denna kontaktannons är inte längre aktiv och du kan därför inte svara på den.
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.