Njuta av solen
Semester i Roslagen, eller njuter i sommarstugan.
Sommaren är här och då ska man ju självklart vara i Roslagen.
Är den någon mer som är här och njuter av vattnet och solen?
Kanske någon vars "gubbe" fortfarande åker in till kontoret på dagarna och önskar lite sällskap där på altanen/bryggan.
Bli insmord med solkräm eller en skön massage på altanen?
Hör av er ;-)
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.