Söker du någon att bara dela tankar eller frågor med?

Hej. När vi ändå är här och söker vad vi nu söker så vore det trevligt att ha någon att chatta med när man ändå är här?
Helt vanliga/ovanliga samtal om oviktiga eller viktiga saker som inte alls måste ha med sex att göra.
Jag söker inte träff med en kvinna här då jag redan har kvinnan i mitt liv men jag saknar någon att skriva med. En kompis?
Vore extra kul om du är BS som jag men absolut inget krav.
Jag tycker att det skulle vara kul om just du hörde av dig!