Man 37, söker stadig relation
Jag lever i en öppen distansrelation där ärlighet och respekt är viktigt för oss båda. Det innebär att jag har friheten att träffa någon vid sidan av, men jag är inte ute efter att samla på engångsträffar.
Det jag söker är en kvinna som uppskattar både attraktion och närhet. Någon att längta efter mellan gångerna, att skratta med, mysa med och lära känna på riktigt. Den fysiska kemin är viktig, men jag tror att den blir som bäst när det också finns förtroende, trygghet och genuint intresse.
Om allt känns rätt ser jag gärna något återkommande och långsiktigt, utan krav på att det måste utvecklas till ett traditionellt förhållande.
Om du uppskattar raka kort, god kommunikation och en man som vet vad han vill, så skriv gärna.
Andra kontaktannonser från samma annonsör
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.