Wordfeud
Ska vi spela wordfeud?
Själv är jag nog medelbra och tycker det är ett trevligt spel med både eftertanke och strategi.
Vinna är inte allt men vill inte vara 1:e förlorare :)
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.