Någon som ska på cityfestivalen i Västerås?
Halloj.
Tänkte gå ut på cityfestivalen på fredagen och ta en drink eller 2.
Vore trevligt med sällskap och se vart kvällen leder oss..
Gärna i 30-40års åldern. Vi har veckan på oss att byta bilder och bekanta oss lite innan för att optimera träffen på fredag!
//C
Andra kontaktannonser från samma annonsör
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.