Någon som ska på cityfestivalen i Västerås?

Halloj.

Tänkte gå ut på cityfestivalen på fredagen och ta en drink eller 2.
Vore trevligt med sällskap och se vart kvällen leder oss..
Gärna i 30-40års åldern. Vi har veckan på oss att byta bilder och bekanta oss lite innan för att optimera träffen på fredag!

//C

Andra kontaktannonser från samma annonsör

Rubrik/Stad/PlaceringKategori/InlagdVisad/Svar
Söker en man!
Västerås/Västmanland
Sverige Västmanlands län
Tjej söker kille
3/6, kl 18.22
 3894/22 
Letar efter en man i Västerås
Västmanland
Sverige Västmanlands län
Tjej söker kille
26/5, kl 22.17
 4309/25