Lite patetisk ny separerad man som är nyfiken

Ja som texten lyder! ”Lite patetisk ny separerad man som är nyfiken”
Det är precis så det känns efter många år av äktenskap är man i ett känslomässigt limbo.
Jag vill träffa en vän med lite fördelar.
Skulle verkligen föredra om du var i samma situation.
Umgås som vänner på stan och njuta av det härlig av tillsammans!
Eller har man blivit lite för gammal redan vid 47 år?