Lite patetisk ny separerad man som är nyfiken
Ja som texten lyder! ”Lite patetisk ny separerad man som är nyfiken”
Det är precis så det känns efter många år av äktenskap är man i ett känslomässigt limbo.
Jag vill träffa en vän med lite fördelar.
Skulle verkligen föredra om du var i samma situation.
Umgås som vänner på stan och njuta av det härlig av tillsammans!
Eller har man blivit lite för gammal redan vid 47 år?
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.