Tjej,kvinna eller par som ska semestra i Halmstad?
Undrar om någon tjej, kvinna eller par som ska på semester i eller närheten av Halmstad?
Skulle varit trevligt att träffas och njuta av livets goda ting;)?
Är öppen för förslag så vi kan prata lite innan träff, bi par går bra med ;)
Hoppas vi kan träffas och njuta extra under sommaren.
Andra kontaktannonser från samma annonsör
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.