Träff i morgon måndag
Hej, jag kör från Falkenberg i morgon måndag och önskar att träffa någon på vägen mot Oslo.
Kör ca. Kl 10 från Falkenberg.
Hör av dig om du önskar en skön stund i morgon.
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.