Par söker kille/par/tjej

Hejsan,
Det var ett tag sedan vi träffade någon extra och nu börjar det bli dags igen.
För oss är det viktigt att man kan formulera sig väl i både tal och skrift så om det inte passar in på er så behöver ni inte svara.

Men vi är öppna för det mästa, extra kille, tjeje eller par.

Utseende eller ålder är inte super viktigt, personlighet trumfar det.
Man bör inte se ut som man har ramlat genom en köttkvarn och helst inte över 50.

Vi föredrar ödmjuka människor som inte tar sig själva på för stort allvar och vi ser gärna en träff inom två veckor på en vardag kväll.

Ha det bra