Någon spontan i Linköping ikväll?
Är på hotell i centrala Linköping över helgen och tänkte se om det finns någon tjej som är sugen på att ses för en trevlig och avslappnad kväll.
Tanken är att träffas, ha det trevligt, lära känna varandra lite och, om kemin finns, njuta tillsammans.
Jag är helt nykter själv, men har inga problem om du har tagit några glas. Det enda jag önskar är att ingen dyker upp ordentligt berusad.
Om du inte har några större planer ikväll är det bara att skicka ett meddelande, så kan vi prata vidare och se om vi klickar.
Andra kontaktannonser från samma annonsör
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.