Våla/Skogsvallen ikväll lördag 27/6

Någon skön filur som ska till röjet på Skogsvallen ikväll? Någon med glatt humör och en känsla för sommar-flörtens ljuvliga delar? ;-) Hör gärna av dig eller kom fram om du känner igen mig. Håll koll efter en gubbkeps! =P