Åka båt Vättern eller ses ute

Är det något par som vill följa med oss på en båttur på Vättern? Vi kan sola, bada och njuta av det fina vädret. Sen kan vi äta middag och avsluta med drinkar och trevligt sällskap. Vi tar det lugnt och ser hur dagen blir. Alternativt kan vi dricka bubbel och bada i våran pool (32 grader) hemma hos oss. Är gärna värdar om ni reser. Finns privat annex för övernattning.