Meritum-tjejen vid Förkärla rastplats 26/6

Hej

Finns du Meritum-tjejen som var vid Förkärla rastplats i Fredags e.m (26/6) här inne tro?

Vill väldigt gärna komma i kontakt med dig.

Hör av dig