Vilken är din favoritglass?

Hej!

37 årig kille från Gävle, relativt nyskild. Vet inte vad jag söker, tänker att de visar sig!
Men oavsett vad så lär man prata först och känna av! Behöver ju även ha svar på livsviktiga frågor. Tex om du är sämre förlorare än mig? Och om det är fullt rimligt att äta en glass om dagen?

För att inte försvinna bland alla dina ”hej, ska vi ligga” meddelanden som jag antar att du får så pratar jag gärna någon annanstans. Kanske snap?

Så, vilken är egentligen din favoritglass?