Ett glas i Norrköping i kväll?
Hello alla sköna.
Vi glider ner på stan (Norrköping) och äter och tar ett glas. Kom gärna fram och säg hej, så kanske det blir en ännu hetare natt.
Kram IoÅ
Andra kontaktannonser från samma annonsör
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.