Ett glas i Norrköping i kväll?

Hello alla sköna.
Vi glider ner på stan (Norrköping) och äter och tar ett glas. Kom gärna fram och säg hej, så kanske det blir en ännu hetare natt.
Kram IoÅ

Andra kontaktannonser från samma annonsör

Rubrik/Stad/PlaceringKategori/InlagdVisad/Svar
Norrköping i kväll
Norrköping
Sverige Östergötlands län
Par söker kille
Idag, kl 21.26
 231/8