Träff på måndag
Hej,
Vi är två par som ska träffas nu på måndag och vi efterlyser två par till. Är det några som är lediga och kan tänka sig va med? Vi kan börja med att grilla lite och sen ta det vidare senare på kvällen eller vi kan också skippa grillen och leka/köra partnersbyte. Vi bor i Göteborg.
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.