Sommarpromenad med hunden?
Sommar och underbart väder. Då Sverige visar sig från sin vackraste sida så undrar jag om det finns någon tjej med en fyrbent gosing som skulle vilja gå på en hundpromenad-dejt med mig? Jag har tyvärr..tyvärr ingen hund själv för närvarande då det inte fungerar med allt det vardagliga i livet man står i och att jag såklart är singel, och ska jag ha vovve så ser jag på honom som en med lika status som oss människor där alla behov måste bemötas och naturligtvis tillgodoses för både fysisk och psykisk hälsa etc.
Jag är naturligtvis den största djur och hundvän du kan tänka dig så varför inte göra det bästa och trevligaste i all enkelhet på samma gång? :)
Hoppas du finner något hos mig som gör dig nyfiken!
Andra kontaktannonser från samma annonsör
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.