Sibbans baksida!

Blir en skön promenad nu på morgonen.
Tar en paus på bänken under vingnötsträdet!
Vore gott att se en snygg man stanna framför mej och ta fram kuken.
Kan prassla gott ,i löven , och i ballen .
Ja ,knallar nu och en stund framöver.

Se gärna min dagbok