Alltid öppen för trevligt sällskap och sponta träff

Barcelona & Sitges 17–25 juli
Är det någon mer som är där under den perioden? Jag reser själv och är öppen för det mesta strand, god mat, sightseeing, en drink eller något annat kul.
Hör gärna av dig om du vill hitta på något kul