Ut ikväll
Tänkte ge mig ut ikväll till nån av barerna i Karlshamn och ta en öl eller två.
Någon mer som ska ut och hade velat sitta och samtala medans vi dricker lite?
Bara ta det lugnt och njuta av god dricka och trevligt sällskap
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.