Lördag kväll i Göteborg
Vi tar ett dygn till på hotell i Göteborg.
Något annat par som vill känner för o hänga med oss ikväll .
Ett glas eller två , någon trevlig uteservering. En skön kväll .
M o P
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.