Åskådare

Hej
Söker efter ett par som gillar ha åskådare som håller sig på behörigt avstånd.
Jag sköter mig själv, ni gör vad ni vill.
Kan delta om så önskas, men det är absolut inte ett krav.
Jag vet min plats som åskådare och tjatar inte om att få delta på något sätt.

Helst i Västervik, men kan tänka mig åka en bit om vi planerar in datum.
Mvh
K