Bjuder på bra sällskap och mat
Hej!
Jag mannen ska på arbetsresa på måndag till Gävle, undrar om det finns en trevlig tjej/ kvinna som vill följa med och göra resan trevlig..
Jag kör bil och bjuder på fika och mat, samt bjuda på mer kul ;)
Ops: frun följer inte med oss men hon önskar se några bilder om det går bra ;)
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.