Träff vid Veteran marknad i bruksparken 28/6,
Hej, kommer besöka Surahammar på söndag och kolla på veteran marknaden i bruksparken.
Skulle gärna vilja träffa någon och busa lite.
Öppen för förslag, ett par hade varit spännande att träffa.
Mvh micke
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.