Ut på Vänern i min båt och ha sköna stunder
Hejsan!
Finns det någon trevlig tjej som vill ut på sjön o ha sköna stunder under öppen himmel.
Vi tar med en flaska och nåt gott att äta.
Dagstur eller längre utflykt bestämmer vi tillsammans.
Träffas innan så klart irl eller digitalt för kemins skull.
Bästa hälsningar!
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.