HEM HOS OSS !
Tjena ! Ikväll är vi två killkompis som sitter hemma och dricker och även njuter av det fina vädret , vill någon komma så är det bara att höra av er !! Vi har även kik och snap 🪩
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.