Ska ut ikväll..

Hej,

Är tydlig direkt, det är mannen ensam i paret som söker.

Ska ut ikväll med vänner, men möter gärna upp någon eller några fina människor.

Vill lära känna nya vänner, som man kan umgås med, på krogen, hemma, men även sexuellt.
Är bisexuell, så om du är man så gärna bi, runk och sug.. är öppen för mer.

Hör av er så ses vi inatt :-)

Kram
Peter

Andra kontaktannonser från samma annonsör

Rubrik/Stad/PlaceringKategori/InlagdVisad/Svar
Par i hjärter.
Solna
Sverige Stockholms län
Par söker par
5/6, kl 12.51
 491/2 
House of Filth
Stockholm
Sverige Stockholms län
Par söker par
25/5, kl 15.16
 949/8