Kul kväll, Clarion Hotel.

Är i Umeå över helgen på lite jobb men kommer ha en hel del fritid också. Skulle vara kul att träffa någon skön tjej att ta en drink eller öl med och så får vi se vad det kan leda till. Förhoppningsvis en kul och skön kväll. Bor på Clarion och kommer röra mig i krokarna däromkring. Är socialt kompetent och enkel att hänga med. Gott om humor och ser t.o.m rätt hyfsad ut... ;-)
Hör av dig, det kan bli kul....