Efterfest, SoaD 29/6
Hej.
Vi ska se System of a Down på strawberry arena den 29:e. Skulle gärna träffa något annat par som också ska dit.
Kanske tar vi en öl i baren, kanske blir det efterfest på hotellrummet?
Vi är ganska lättsamma och trevliga. Det som sker, det sker.
Vi ses där!
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.