Campa tillsammans.

Hejsan
Semester, ja det har vi och vi har tänkt att åka ut och campa några nätter.
Alltid trevligt med sällskap, grilla, dricka tillsammans och kanske något mer.
Var befinner ni er.
Vi är glada och lättsamma, lätta att umgås med.
Vi har tänkt oss, Grisslehamn, Östa, eller Årsunda camping.
Finns det något par som vill ses, tveka inte på att ni hör av er.
Kram.