26/6 en sväng I kalmar Centrum.

Hejsan. En sväng I kalmar Centrum och en trevlig kväll.
Ska bo på hotell. Någon som vill göra sällskap gärna skriv utan tvekan. Gärna profil med foto.
Mvh
Myb.