26/6 en sväng I kalmar Centrum.
Hejsan. En sväng I kalmar Centrum och en trevlig kväll.
Ska bo på hotell. Någon som vill göra sällskap gärna skriv utan tvekan. Gärna profil med foto.
Mvh
Myb.
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.