Nära tunaforsbron.

Såg dig idag igen. Du log så vackert för dig själv och jag hann undra om du vet hur fin du är? Jag hoppas du vet. Du har nog fått många trånande blickar och fått höra många fina komplimanger.
Brukar inte längta tillbaka till ungdomen, men när jag ser dig, så önskar jag mig tillbaka i tiden.

Hoppas få se dig snart igen :)