Letar efter en social och mysig tjej
Finns det någon tjej som hade velat göra oss sällskap? Ett socialt och tryggt par som varit tillsammans i 16 år.
Har en del erfarenhet inom detta och vår fokus är att alla 3 ska njuta. Tjejen i vårt förhållande är bi, men det är verkligen inte ett krav från vår sida:).
Vi skriver gärna mer och delar bilder på KIK. Mysigt att lära känna varandra först innan vi träffas för en kemikoll.
Vet vi inte har så många bilder men privat skickar vi gärna mer.
Puss
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.