Gamla kära Sibban!
Sitter under det vackra nötvingeträdet .
Ser den ene snyggingen ,efter den aner passera.
Skulle vara häftiga , att se en man stanna.
Öppna byxluckan , och ta fram en härlig snabel..
Kan prassla gott i lövverket ,och i dina brallor.
Om det vill sej väl , förstås...
Läs gärna min dagbok....!!
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.