Njut med oss i skärgården

Hej

På lördag och söndag ska vi njuta av skärgården och båtlivet. Vi laddar båten med champagne och annat gott.

Gör oss sällskap eller bjud in oss till ert sommarställe. Vi solar, nakenbadar, flörtar och har det toppen. Inget annat än en trevlig stund behöver hända men är känslan rätt kan mycket hända ;-)

Mellersta skärgården är planen.

Par och kvinnor - Tveka inte att höra av er!

Ensamma män - bespara er energi och tid.

Puss o kram