Dansbandsveckan i Malung
Hejsan. Jag ska åka till Malung när dansbandsveckan går av stapeln. Finns det något par eller tjej som vill hänga med dit upp?
Eller att vi träffas på dansen.
Kan bli en trevlig vecka.
Hör av er.
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.