Chat med någon i förhållande. Ej singelkillar eller homo.

Tycker det kan vara trevligt att chatta lite om upplevelser,fantasier med andra. Du ska va i förhållande om du är kille, inte homo eller bara bögsnack. Tjej är väl omöjligt att hitta,hahah. Men då får du såklart vara singel med.
Finns kontaktuppgifter i dagboken.

Andra kontaktannonser från samma annonsör

Rubrik/Stad/PlaceringKategori/InlagdVisad/Svar
Jönköping 7-9/7 tjej,par som vill ses?
Jönköping
Sverige Jönköpings län
Kille söker tjej
Idag, kl 00.17
 7/0 
Karlskrona torsdag kväll. Tjej,par som vill ses?
Karlskrona
Sverige Blekinge län
Kille söker tjej
Igår, kl 23.14
 9/0 
Scandic Oceanhamnen måndag 29/6 tjej,par.
Helsingborg
Sverige Skåne län
Kille söker tjej
Igår, kl 02.19
 17/0