Har du/ ni båt...
Hallå godingar!
Från o med 25/6 till o med 29/6 så kommer vi att ligga med båten på en ö i inre bråviken. Finns det något härligt par eller tjej/kille som vill besöka oss under den tiden? Egen båt krävs naturligtvis.
Kram på er.
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.