Har du/ ni båt...

Hallå godingar!
Från o med 25/6 till o med 29/6 så kommer vi att ligga med båten på en ö i inre bråviken. Finns det något härligt par eller tjej/kille som vill besöka oss under den tiden? Egen båt krävs naturligtvis.
Kram på er.