Ska ni också dit?
Vi har planerat in att åka till Club Adam & Eva i Norrköping torsdag 2/7 och undrar om nån mer ska dit?
Det vore trevligt att sammanstråla med någon eller några som också ska dit samma kväll.
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.