Parpicnick till helgen, FRISEBODA

Hej, Jag och min exfru - numera KK...hur konstigt det än låter....kommer till helgen att bada, sola och njuta på vackra Frisebodastranden där vi alltid badat. Vi tar med oss picnick och...4...glas ifall något trevligt par eller dito man vill göra oss sällskap - nu till det viktiga och, läs noga.....; Vi är båda högutbildade, lever ett gott liv på alla plan och avskyr "BC-trams", oärlighet och otrohet är heller ej något vi vill bidraga till så OM det finns något par...eller man...det gått bra för och som tror sig passa tillsammans, hör då gärna av er så planerar vi in en trevlig stund på stranden tillsammans och gärna med trevlig fortsättning hemma hos oss i sommarhuset.

Mvh