Vi älskar 26-28/6

Vi kommer till huvudstaden till helgen och ska gå på Vi älskar på Gärdet.
Skulle vara kul att träffa ett par att hänga med, typ käka middag och ta nåt glas. Är kemin on top så får vi se var resten av kvällen tar vägen. Vi kommer att bo på hotell mitt i city och tänkte väl hänga omkring där innan festivalen.
Vi är skapligt fräscha, lättsamma och rätt trevliga att umgås med. Så känns det som något för er, hör av er så styr vi en dejt!