Behöver ny partner.

Hej. Är precis nyskild, men vi är sambo. Grejen är att vi lever som rumskompis, finns ingen romantik eller bra sex sen flera år. Våra tre barn är nästan helt utflugna. Vill ha annan kvinna som det finns andra känslor med, romantik, bra sex osv. Ångrar inte de senaste 20 åren men vill inte leva så 20 år till. Vill ha lite Spice i livet. Bara med kvinnor, behöver man tillägga här. Är du någorlunda snygg, smal och vettig är jag nog intresserad. Kram T