Ensam åkande med egen hytt

Åker kryssning Viking Line på fredag den 26/6 från Stockholm till Helsinki och vill gärna ha en sällskap medmig för att ha det trevligt tillsammans. Alla förslag är välkomna. Kan komma till din/eran hytt med.
Kram
Rooma