
| Rubrik/Stad/Placering | Kategori/Inlagd | Visad/Svar |
| Då är man i Visby på Gotland igen! Ses gärna! Spontant! Visby Gotland | Kille söker par Mån, kl 16.07 |
107/4 |
| Tänkte åka till nakenbad idag efter 15 - var finns ni? Älgö eller Hellas? | Nakenbad 2/6, kl 13.34 |
306/3 |
22
0