Gemensam bastu friskvårdscenter
Kom och tänka på en sak när jag var på gymmet sist.
Kanske finns det någon här som tränar på friskvårdscenter i Vännäs?
Hade varit spännande att ta en bastu ihop. Kanske bara prata, Eller kanske titta lite på varandra ?
Antingen att man tränar ett pass ihop innan eller bara att man säger hej och signalera att man går till bastun ;)
Med lite planering så är jag flexibel med tid och dag.
Ålder, utseende och ditt civilstånd är oviktigt.
Andra kontaktannonser från samma annonsör
| Rubrik/Stad/Placering | Kategori/Inlagd | Visad/Svar |
Vecka 27 Umeå +5 mil
Västerbottens län | Kille söker par Mån, kl 14.58 |
75/0 |
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.