Gemensam bastu friskvårdscenter

Kom och tänka på en sak när jag var på gymmet sist.

Kanske finns det någon här som tränar på friskvårdscenter i Vännäs?

Hade varit spännande att ta en bastu ihop. Kanske bara prata, Eller kanske titta lite på varandra ?

Antingen att man tränar ett pass ihop innan eller bara att man säger hej och signalera att man går till bastun ;)

Med lite planering så är jag flexibel med tid och dag.

Ålder, utseende och ditt civilstånd är oviktigt.

Andra kontaktannonser från samma annonsör

Rubrik/Stad/PlaceringKategori/InlagdVisad/Svar
Vecka 27
Umeå +5 mil
Sverige Västerbottens län
Kille söker par
Mån, kl 14.58
 75/0